3 Nisan 2007 Salı

Hızlanıyorum galiba


Dün akşam 7,2 km'yi 1 saat 3 dk'da yürüdüm. Ayakkabılarda artık çarpmıyor. Deniz kenarı ve sahil yaza hazırlık aşamasında hummalı bir çalışma içinde.


Kışa girerken sökülen restoranlar ve kafeler yeniden inşa ediliyor. Her yerde harfiyat çalışmaları var. Bu sonbahar ve kış epey fırtınalı geçtiğinden sahilde kumların yeniden tanzim edilmesi gerekiyor. Akşam güneşi yavaş yavaş denize batarken, o güzel kızıllık yürümek için başlı başına bir neden oluyor.


Bugün eski ve yeni dostlar telefon edip aradılar. Haberlerde okuyan olmuş, internette gören olmuş.

Belçikadan dostum Erkan Çalık aradı. Belçikadan katkıda bulunabileceğini ve yürümeye ilk gün olarak katılabileceğini belirtti. Kendisini ve diğer Belçikadan ilk güne gelecek olanları memnuniyetle kabul edebiliriz.


Türkiyeden hayatta olan en sevdiğim insanlardan biri olan Hilal Öztürk aradı. O kadar duygulandımki anlatamam. Gözlerim doldu. 2 dk daha fazla telefonda kalsa ağlayacaktım. Sevgili dostum güzel duyguların için teşekkür ederim.

Hayat yolculuğunda bana yaşattığın çok güzel anılar için ve varolduğun için.

Hiç yorum yok: