12 Nisan 2007 Perşembe

Perşembe akşam yürüyüşü


Bu akşam kızımı futbol antremanından alıp Mc Donald'da yemek yedik. Senede 2-3 defa buna izin verildiğinden çok mutluydu. Ismarladıklarımızın hepsini yedi. Futbol antremanları çocukların iştahını açıyor. Bende onunla birlikte farkına varmadan karnımı doyurdum.


Yemekten sonra süpermarketten kiloluk çikolatalı dondurma aldık, evde keyif yapmak için. Eve geldiğimizde onun uyku saati gelmişti. Duş, diş fırçalama ve yatak güreşinden sonra kızım kitabını okuyup duasını ettikten sonra uyudu.


Bende yürüyüş için eşortmanı giydikten sonra yola koyuldum. Hava kararmaya başlamıştı ama bu akşam Bloemendaal aan Zee'ye standart olan 7,2 km'lik yürüyüş için yola çıktım. 2 günden beri sağ ayakkabı ayağımın iç tarafını acıtıyor. Belirli bir neden bulamadım. Bu akşam yola çıkmadan ayaklarımı Gehwohl ayak kremi ile kremlediğimden daha az rahatsızlık hissettim.


Ayakkabıların bağcıkları devamlı çözülüyor. Gelecek günlerde bir çözüm bulmam gerekecek. Önemsiz ve zararsız bir şey ama vakit kaybı olduğundan irrite ediyor.


Bu akşam deniz çok sakin çarşaf gibi serilmiş. Sahilde ve bulvarda epey akşam yürüyüşüne çıkmış olanlar var.


Yanlız bir karides teknesi sahile yakın taraflarda ışıklarını açmış denizin dibini tarıyor. Blomendaal aan Zee yaza tam gaz hazırlıklar içinde Piramit restoran ve deniz kenarındaki Bloomingdale restoranlar tıklım tıklım dolu. Köşedeki motorcuların park yeri her boyda ve hacimde rengarenk motorlarla dolmuş yine.


Geri dönüş yolunda motorcuların deniz dönüşünde Zeeweg üzerinde epey hız yaptıkları aklıma geldi. Yol motorcular için çok cazip virajlara sahip. Direksiyon hakimiyetin iyiyse hayatının en güzel 10 dakikasını geçirebileceğin bir yol. Motor kullandığım yıllardan bilirim. Motorcuların kazasız belasız eve dönemleri için dua ettim.


Eski motorculuk günlerin hayaliyle farkına varmadan eve gelmişim. Mucize eseri ayaklarımla ağrımadı gibi. Yoksa eski günlerin hayalimi yaradı..

Hiç yorum yok: